marianweijters.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo,

Welkom op mijn reislog!

Het komende half jaar ga ik op reis naar Sydney,Australië om hier aan het werk te gaan als au pair. Hier schrijf ik op wat ik zoal allemaal beleef en ervaar tijdens mijn reis. Zo kun je toch een beetje op de hoogte blijven van al mijn avonturen.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe een berichtje achter! En als je vragen hebt stel ze gerust.

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Marian

Reacties

Reacties

Susan van der Bruggen

Wauw, dit vind ik erg leuk, zo kan ik toch een beetje op de hoogte blijven van alles, want ik ben best nieuwsgierig naar hoe je het daar hebt enzo.

Liefs Tante Susan xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!